• 10-07-2019, 09:40:46
    #1
    Merhabalar

    Bir müşterimiz webview uygulama istemektedir. Bu konuda profesyonel olan kişilerden referansları ile birlikte teklif bekliyoruz.

    Bir e-ticaret sitesi olacak, opencart alt yapısı ile yapılmış. Android ve ios olarak gerekli.

    Android için mağazada olması gerekli değil fakat iOS için de aynı durum geçerli mi? Sadece bayiler kullanacak sistem, son kullanıcıya hitap etmeyecek.
    iyi çalışmalar
  • 10-07-2019, 09:42:57
    #2
    @efsungokmen; arkadaş ilgilenebilir sizinle
  • 10-07-2019, 09:47:59
    #3
    EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    React Native ile yazdırabilirsiniz, ama sıkıntı şurada, iOS mağazasında WebView uygulamalarına genellikle izin verilmiyor.
    Uygulama mağazalarda mevcut olmayacak hocam.
  • 10-07-2019, 14:26:29
    #4
    Android için mesaj atıyorum hocam
  • 10-07-2019, 19:55:38
    #5
    Mağazada olmayacak e-Ticaret uygulaması ne işe yarayacak tam olarak anlayamadım detaylandırabilirseniz çok sevinirim?
  • 10-07-2019, 19:58:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunun için bir dev hesabının altında denemelik userlar açılıyordu mağazada yayında değil ama yükleniyordu uygulamalar ios tarafında. Çok kişinin bildiğini sanmıyorum yapabileceğini de biz ultra kurumsal firmada kullanıyorduk düzgün seçin bulacağınız kişiyi efendim ve çok masraflıydı ama işlevseldi.
  • 11-07-2019, 09:23:59
    #7
    alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağazada olmayacak e-Ticaret uygulaması ne işe yarayacak tam olarak anlayamadım detaylandırabilirseniz çok sevinirim?
    Sadece bir avize firmasının bayileri için yapılacak basit bir şey hocam. Son kullanıcıya hitap etmeyecek

    Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için bir dev hesabının altında denemelik userlar açılıyordu mağazada yayında değil ama yükleniyordu uygulamalar ios tarafında. Çok kişinin bildiğini sanmıyorum yapabileceğini de biz ultra kurumsal firmada kullanıyorduk düzgün seçin bulacağınız kişiyi efendim ve çok masraflıydı ama işlevseldi.
    Çalıştığınız biri var ise tavsiye edebilir misiniz?
  • 11-07-2019, 16:12:07
    #8
    Atasun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bir avize firmasının bayileri için yapılacak basit bir şey hocam. Son kullanıcıya hitap etmeyecek



    Çalıştığınız biri var ise tavsiye edebilir misiniz?

    Global Amerikan şirketi olduğu için o tür şeyler bize paylaşılmaz Fakat şunu söyleyebilirim ki bizim kullandığımız aşırı detaylı bir programdı : Özel iş uygulamalarınızı "Apple Business Manager" programı ile cihazlarınıza tanıtabiliyorsunuz sadece. tabi bunun kaçamak yolları da mevcut türkiye de bunu yapan pek yok. Umarım bulursunuz

    Sevgiler,