Atasun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bir avize firmasının bayileri için yapılacak basit bir şey hocam. Son kullanıcıya hitap etmeyecek



Çalıştığınız biri var ise tavsiye edebilir misiniz?

Global Amerikan şirketi olduğu için o tür şeyler bize paylaşılmaz Fakat şunu söyleyebilirim ki bizim kullandığımız aşırı detaylı bir programdı : Özel iş uygulamalarınızı "Apple Business Manager" programı ile cihazlarınıza tanıtabiliyorsunuz sadece. tabi bunun kaçamak yolları da mevcut türkiye de bunu yapan pek yok. Umarım bulursunuz

Sevgiler,