Sadece bir avize firmasının bayileri için yapılacak basit bir şey hocam. Son kullanıcıya hitap etmeyecek
Çalıştığınız biri var ise tavsiye edebilir misiniz?
Global Amerikan şirketi olduğu için o tür şeyler bize paylaşılmaz

Fakat şunu söyleyebilirim ki bizim kullandığımız aşırı detaylı bir programdı : Özel iş uygulamalarınızı "Apple Business Manager" programı ile cihazlarınıza tanıtabiliyorsunuz sadece. tabi bunun kaçamak yolları da mevcut türkiye de bunu yapan pek yok. Umarım bulursunuz
Sevgiler,