• 23-03-2019, 23:42:57
    #1
    arkadaşlar webview bir uygulama yazdım sonra ads ekledim (ödüllü video olandan) ancak şuanda çalışmıyor loader ı geçmiyor hatayı çözemedim bir hata çözüyorum yenisi çıkıyor sinir oldum açıkçası. Hatayı giderebilicek veya yazıp kodlarıyla birlikte verebilicek varsa fiyat ile birlikte pm atabilir mi ?
  • 09-04-2019, 13:54:03
    #2
    Arayış devam etmektedir.
  • 16-04-2019, 12:50:23
    #3
    by_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayış devam etmektedir.
    pm alabilir miyim?
  • 16-04-2019, 14:30:51
    #4
    AnadoluBest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim?
    Sorun çözülmüştür. İlginizden dolayı teşekkür ederim.