arkadaşlar webview bir uygulama yazdım sonra ads ekledim (ödüllü video olandan) ancak şuanda çalışmıyor loader ı geçmiyor hatayı çözemedim bir hata çözüyorum yenisi çıkıyor sinir oldum açıkçası. Hatayı giderebilicek veya yazıp kodlarıyla birlikte verebilicek varsa fiyat ile birlikte pm atabilir mi ?