• 11-12-2018, 17:46:20
    #1
    merhaba arkadaşlar ne yaptıysam ne ettiysem Wp-Automatic Facebook Ayarlarını yapamadım. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar varsa ücreti ile birlikte pm rica ediyorum.
  • 11-12-2018, 17:51:30
    #2
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar ne yaptıysam ne ettiysem Wp-Automatic Facebook Ayarlarını yapamadım. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar varsa ücreti ile birlikte pm rica ediyorum.


    Skype yada iletişim için pm alabilir miyim


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 11-12-2018, 19:21:03
    #3
    işlem tamamlanmıştır.

    @CodeResearchers Teşekkürler.