merhaba arkadaşlar ne yaptıysam ne ettiysem Wp-Automatic Facebook Ayarlarını yapamadım. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar varsa ücreti ile birlikte pm rica ediyorum.
Skype yada iletişim için pm alabilir miyim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi