Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar ne yaptıysam ne ettiysem Wp-Automatic Facebook Ayarlarını yapamadım. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar varsa ücreti ile birlikte pm rica ediyorum.


Skype yada iletişim için pm alabilir miyim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi