• 25-11-2018, 01:00:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    10. sınıf muhasebe öğrencisiyim. Slayt konusunda zayıfım ve performansımın pazartesiye kadar yetişmesi gerek. Vergi dairesi ve belediye işlemleri ile ilgili slayt yapabilecek var mı?
  • 25-11-2018, 01:22:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Elbette yapabiliriz bütçenizi ve detayları pm atın görüşelim.
  • 25-11-2018, 12:54:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İş @MudurBey;'e verildi.