Merhaba,
10. sınıf muhasebe öğrencisiyim. Slayt konusunda zayıfım ve performansımın pazartesiye kadar yetişmesi gerek. Vergi dairesi ve belediye işlemleri ile ilgili slayt yapabilecek var mı?