Uye ol 1 TL
26
●643
- 01-07-2018, 01:57:00Sadece mrktan soruyorum. Art bir niyetim yok
. 1 tl için nie herkes PM istiyor. Bildigimiz 1 tl deilmi bu
Yoksa ben mi olayı bilmiyorum.
- 01-07-2018, 02:01:17şahsi fikrimi söyliyim.Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üye başı 1 tl
ulan elimdeki sunuculardan girip üye olsam vpn falan kullanıp daha fazla üyelik açmaya iyi iyi güzel para
- 01-07-2018, 12:09:12Üyeliği durdurulduPm lütfen (eğer fazla hesap açılacaksa elimdeki sunucularla 50 ye kadar açabilirim)
. 1 tl için nie herkes PM istiyor. Bildigimiz 1 tl deilmi bu
ulan elimdeki sunuculardan girip üye olsam vpn falan kullanıp daha fazla üyelik açmaya iyi iyi güzel para