Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece mrktan soruyorum. Art bir niyetim yok . 1 tl için nie herkes PM istiyor. Bildigimiz 1 tl deilmi bu Yoksa ben mi olayı bilmiyorum.
şahsi fikrimi söyliyim.
üye başı 1 tl ulan elimdeki sunuculardan girip üye olsam vpn falan kullanıp daha fazla üyelik açmaya iyi iyi güzel para