Sadece mrktan soruyorum. Art bir niyetim yok

. 1 tl için nie herkes PM istiyor. Bildigimiz 1 tl deilmi bu

Yoksa ben mi olayı bilmiyorum.
şahsi fikrimi söyliyim.
üye başı 1 tl

ulan elimdeki sunuculardan girip üye olsam vpn falan kullanıp daha fazla üyelik açmaya iyi iyi güzel para