Merhabalar, css de ufak bir iş verilecek, ekran çözünürlüğü büyüyünce logo ve elemanlar kayıyor.
İstenilen: Header ve footerdaki bileşenler ekran çözünürlüğüne göre otomatik boyutlandıralacak. Burda sorunu yüzeysel anlattım, iş ile ilgilenen arkadaşlar varsa detayları özelden verebilirim.
Sistem: Mybb
İlgilenen arkadaşlar P.M veya privxiletisim@gmail.com
Css de ufak bir iş verilecek
4
●240
- 05-12-2017, 00:09:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.güncel ise, detaylı pm
- 05-12-2017, 00:12:42Konu güncel, arayış sürmektedir. PM Gönderildidbatasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soruna tarafımca çözüm getirildi. /İş iptal konu kilitlensin.