Merhabalar, css de ufak bir iş verilecek, ekran çözünürlüğü büyüyünce logo ve elemanlar kayıyor.
İstenilen: Header ve footerdaki bileşenler ekran çözünürlüğüne göre otomatik boyutlandıralacak. Burda sorunu yüzeysel anlattım, iş ile ilgilenen arkadaşlar varsa detayları özelden verebilirim.
Sistem: Mybb
İlgilenen arkadaşlar P.M veya privxiletisim@gmail.com