• 06-07-2017, 14:06:50
    #1
    Arkadaşlar olay net;
    Bir kart olacak
    Müşteriye girişte
    Bilgileri doldurulup Kart verilecek.
    Müşteri a işlemini yaptırmışsa kartı alacak işlemi yapan okutacak ve kartına a işleminin yapıldıgı ve tutarı, kimin yaptığı eklenecek yani tek işlem değil belki müşteri 10 işlem yaptıracak.

    Sonra müşteri cıkarken kasaya geldiğinde kartını okutun, ne yaptırdığı, kaç tl tuttugu cıkacak.

    Ayrıca ay sonunda, toplam bir cıkış alınabilecek.
    Uygulamayı yapan kişilere haklarını o hesaplamadan vereceğiz.


    Kart yerine tablette olabilir.

    Fikrim şu yönde.
    İçeride bir tablet olsa,
    1 admin olsa
    Uygulama yapanlar olsa
    yeni müşteri acılabilse

    Uygulama yapan kişi gidip tablette müşteriyi seçip yaptıgı işlemi eklese.


    Sonra müşteri kapıdan cıkarken admin müşteriyi seçip neler yaptırdıgını ve tutarı görebilse
    Mesela günlük uygulama yapanların kaç lira alacakları cıksa, aylık cıksa.
    müşteri gidince müşteriyi dondursa.
  • 08-07-2017, 04:10:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar olay net;
    Bir kart olacak
    Müşteriye girişte
    Bilgileri doldurulup Kart verilecek.
    Müşteri a işlemini yaptırmışsa kartı alacak işlemi yapan okutacak ve kartına a işleminin yapıldıgı ve tutarı, kimin yaptığı eklenecek yani tek işlem değil belki müşteri 10 işlem yaptıracak.

    Sonra müşteri cıkarken kasaya geldiğinde kartını okutun, ne yaptırdığı, kaç tl tuttugu cıkacak.

    Ayrıca ay sonunda, toplam bir cıkış alınabilecek.
    Uygulamayı yapan kişilere haklarını o hesaplamadan vereceğiz.


    Kart yerine tablette olabilir.

    Fikrim şu yönde.
    İçeride bir tablet olsa,
    1 admin olsa
    Uygulama yapanlar olsa
    yeni müşteri acılabilse

    Uygulama yapan kişi gidip tablette müşteriyi seçip yaptıgı işlemi eklese.


    Sonra müşteri kapıdan cıkarken admin müşteriyi seçip neler yaptırdıgını ve tutarı görebilse
    Mesela günlük uygulama yapanların kaç lira alacakları cıksa, aylık cıksa.
    müşteri gidince müşteriyi dondursa.
    Detaylı pm alabilir miyim ?
  • 08-07-2017, 12:29:34
    #3
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar olay net;
    Bir kart olacak
    Müşteriye girişte
    Bilgileri doldurulup Kart verilecek.
    Müşteri a işlemini yaptırmışsa kartı alacak işlemi yapan okutacak ve kartına a işleminin yapıldıgı ve tutarı, kimin yaptığı eklenecek yani tek işlem değil belki müşteri 10 işlem yaptıracak.

    Sonra müşteri cıkarken kasaya geldiğinde kartını okutun, ne yaptırdığı, kaç tl tuttugu cıkacak.

    Ayrıca ay sonunda, toplam bir cıkış alınabilecek.
    Uygulamayı yapan kişilere haklarını o hesaplamadan vereceğiz.


    Kart yerine tablette olabilir.

    Fikrim şu yönde.
    İçeride bir tablet olsa,
    1 admin olsa
    Uygulama yapanlar olsa
    yeni müşteri acılabilse

    Uygulama yapan kişi gidip tablette müşteriyi seçip yaptıgı işlemi eklese.


    Sonra müşteri kapıdan cıkarken admin müşteriyi seçip neler yaptırdıgını ve tutarı görebilse
    Mesela günlük uygulama yapanların kaç lira alacakları cıksa, aylık cıksa.
    müşteri gidince müşteriyi dondursa.
    detaylı pm alabilirmiyim?
  • 09-07-2017, 12:03:56
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yardımcı olabilirim. Skype adresim : etapsoft
  • 18-07-2017, 17:44:08
    #5
    detaylı pm alabilir miyim ?
  • 19-07-2017, 00:58:30
    #6
    İletişim için PM atıldı.