Arkadaşlar olay net;
Bir kart olacak
Müşteriye girişte
Bilgileri doldurulup Kart verilecek.
Müşteri a işlemini yaptırmışsa kartı alacak işlemi yapan okutacak ve kartına a işleminin yapıldıgı ve tutarı, kimin yaptığı eklenecek yani tek işlem değil belki müşteri 10 işlem yaptıracak.
Sonra müşteri cıkarken kasaya geldiğinde kartını okutun, ne yaptırdığı, kaç tl tuttugu cıkacak.
Ayrıca ay sonunda, toplam bir cıkış alınabilecek.
Uygulamayı yapan kişilere haklarını o hesaplamadan vereceğiz.
Kart yerine tablette olabilir.
Fikrim şu yönde.
İçeride bir tablet olsa,
1 admin olsa
Uygulama yapanlar olsa
yeni müşteri acılabilse
Uygulama yapan kişi gidip tablette müşteriyi seçip yaptıgı işlemi eklese.
Sonra müşteri kapıdan cıkarken admin müşteriyi seçip neler yaptırdıgını ve tutarı görebilse
Mesela günlük uygulama yapanların kaç lira alacakları cıksa, aylık cıksa.
müşteri gidince müşteriyi dondursa.
detaylı pm alabilirmiyim?