• 21-03-2017, 16:52:23
    #1
    Çalıştığım bir şirket için 3 boyutlu özgün bir araba tasarımı ve bu tasarımla oluşturulacak (örnek video var) animasyon videosu hazırlatacağım. Detayları pm atarak talep edebilirsiniz.

    -Mesajı görüp cevap vermeyecek kişiler kesinlikle yazmasın-

    forum dışı mail[at]msoftware.com.tr
  • 21-03-2017, 17:05:28
    #2
    Türkiye'de istediğiniz işi yaptıracak birini bulmanız çok zor.

    İsterseniz hintli ve doğu avrupalı çalışma ortaklarımızın skype bilgilerini paylaşabilirim.
  • 21-03-2017, 17:26:56
    #3
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de istediğiniz işi yaptıracak birini bulmanız çok zor.

    İsterseniz hintli ve doğu avrupalı çalışma ortaklarımızın skype bilgilerini paylaşabilirim.
    Elbet Ülkemde bu işi yapabilecek bir adam veya kurum vardır. Bu işi bir Türk'ün yapmasını yeğlerim. Teşekkür ederim ilginiz için.
  • 21-03-2017, 17:40:45
    #4
    M4HMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığım bir şirket için 3 boyutlu özgün bir araba tasarımı ve bu tasarımla oluşturulacak (örnek video var) animasyon videosu hazırlatacağım. Detayları pm atarak talep edebilirsiniz.

    -Mesajı görüp cevap vermeyecek kişiler kesinlikle yazmasın-

    forum dışı mail[at]msoftware.com.tr
    abim bu işle ilgilenebilir. serdartuncel.com web sitesinden 3D çalışmalarına bakabilirsiniz, iletişime geçmek isterseniz PM atın lütfen.
  • 21-03-2017, 17:42:31
    #5
    M4HMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbet Ülkemde bu işi yapabilecek bir adam veya kurum vardır. Bu işi bir Türk'ün yapmasını yeğlerim. Teşekkür ederim ilginiz için.
    kontak kurabılırım bır kaç kışı ve fırma ıle detaylı pm atarsanız
  • 21-03-2017, 23:42:03
    #6
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontak kurabılırım bır kaç kışı ve fırma ıle detaylı pm atarsanız
    pm attım cevap bekliyorum.
  • 22-03-2017, 13:48:47
    #7
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ılettım bır arkadaş modelcı arkadaşlarının çok yoğun olduğunu soyledı ısrar etsemde donuş olmadı forumdan nekadar iş gosterıp teklıf suması ıstedıysem forumdan kımse ış vermedı çocukda şimdı haklı abı nekadar gosterdıysen bı ış paslayamadın ben şımdı ekıp ve bıreysel olarak zaman kaybedemem dıyor halıyle kı bıze işvermeyenlerın çoğu şimdılerde şıkayet konularına şunlardan şikayetçıyım ıadem tam yapılmadı şeklınde konu açıyor

    dığer arkadaş yarın ıçın donş yapacağını soyledı
    Keşke bunları pm atmayı tercih etseydiniz.

    Mesajı görüp cevap vermeyen kişilerle kesinlikle çalışmayacağım.