ılettım bır arkadaş modelcı arkadaşlarının çok yoğun olduğunu soyledı ısrar etsemde donuş olmadı forumdan nekadar iş gosterıp teklıf suması ıstedıysem forumdan kımse ış vermedı çocukda şimdı haklı abı nekadar gosterdıysen bı ış paslayamadın ben şımdı ekıp ve bıreysel olarak zaman kaybedemem dıyor halıyle kı bıze işvermeyenlerın çoğu şimdılerde şıkayet konularına şunlardan şikayetçıyım ıadem tam yapılmadı şeklınde konu açıyor
dığer arkadaş yarın ıçın donş yapacağını soyledı
Keşke bunları pm atmayı tercih etseydiniz.
Mesajı görüp cevap vermeyen kişilerle kesinlikle çalışmayacağım.