• 17-04-2016, 10:55:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar arada sırada stres atmak için, arkadaşlarla toplu olarak giriş yapabileceğimiz. (Belki R10 üyeleri de girmek ister) Böyle bir server yaptırmak istiyoruz.

    Admin Paneli, adminlik ayarları, Pluginler, reklamlar, bütün panel kurulu olması gerekmekte.

    Google'da kurulumları var fakat pek anlamıyorum bu işlerden yardımcı olacaklar PM gönderebilir.
  • 17-04-2016, 11:42:09
    #2
    ErnestoChe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar arada sırada stres atmak için, arkadaşlarla toplu olarak giriş yapabileceğimiz. (Belki R10 üyeleri de girmek ister) Böyle bir server yaptırmak istiyoruz.

    Admin Paneli, adminlik ayarları, Pluginler, reklamlar, bütün panel kurulu olması gerekmekte.

    Google'da kurulumları var fakat pek anlamıyorum bu işlerden yardımcı olacaklar PM gönderebilir.
    Kurulum dökümanını bi atabilirsen inceleyeyim hocam
  • 17-04-2016, 12:43:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ErnestoChe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar arada sırada stres atmak için, arkadaşlarla toplu olarak giriş yapabileceğimiz. (Belki R10 üyeleri de girmek ister) Böyle bir server yaptırmak istiyoruz.

    Admin Paneli, adminlik ayarları, Pluginler, reklamlar, bütün panel kurulu olması gerekmekte.

    Google'da kurulumları var fakat pek anlamıyorum bu işlerden yardımcı olacaklar PM gönderebilir.


    Konu yeri burası değildir .
  • 26-04-2016, 21:11:59
    #4
    RUN
    Platin üye
    ErnestoChe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar arada sırada stres atmak için, arkadaşlarla toplu olarak giriş yapabileceğimiz. (Belki R10 üyeleri de girmek ister) Böyle bir server yaptırmak istiyoruz.

    Admin Paneli, adminlik ayarları, Pluginler, reklamlar, bütün panel kurulu olması gerekmekte.

    Google'da kurulumları var fakat pek anlamıyorum bu işlerden yardımcı olacaklar PM gönderebilir.
    r10 üyeleri pek girmiyor hocam biz çok açtık o yüzden ücretle istediğiniz kadar kurarız
  • 29-05-2020, 16:00:45
    #5
    UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 üyeleri pek girmiyor hocam biz çok açtık o yüzden ücretle istediğiniz kadar kurarız
    Selamlar. Konuyu açan arkadaşın istediği gibi bir kurulum yapabilir misiniz? Yani server, panel, yönetim, güvenik-koruma olacak şekilde?