UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 üyeleri pek girmiyor hocam biz çok açtık o yüzden ücretle istediğiniz kadar kurarız
Selamlar. Konuyu açan arkadaşın istediği gibi bir kurulum yapabilir misiniz? Yani server, panel, yönetim, güvenik-koruma olacak şekilde?