• 19-04-2008, 19:59:29
    #28
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bana da söyledi ama atmadım post felan iyikide atmamışım
    bütün arkadaşlara geçmiş olsun.
    bende yozgatta kalıyorum hakkında bilgileri verebilirseniz ve yakınımda biyerlerde kalıyorsa yardımcı olabilirim
  • 19-04-2008, 23:39:44
    #29
    Cod3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi bana bu üyeligi o aldı zaten..
    ben konu açıyodum nrmalde..
    Tel konusunu derken
    eski teli war.. İsterseniz verebilirm...

    emin ol o arkadaşında en az beim kadar çoğu kişinin ahı var..

    kesinlikle çıkar o ah ..
  • 19-04-2008, 23:56:34
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bende 800 konu actım Neyse Beddua Ettım 5 Satimı Aldı Cıkar Ondan Elbet Neyse Boyle Ortalarda Coluk Cocuk Cok Daha Dıkkatlı Olmak Lazım