Cod3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi bana bu üyeligi o aldı zaten..
ben konu açıyodum nrmalde..
Tel konusunu derken
eski teli war.. İsterseniz verebilirm...

emin ol o arkadaşında en az beim kadar çoğu kişinin ahı var..

kesinlikle çıkar o ah ..