• 02-10-2015, 18:46:00
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Skypede anlık olarak konuşabilecek bir tercümana ihtiyacım var. Freelancer.com ile bir iş verdim ancak işi alan arada bir soru soruyor ve anlayamadığım için cevap veremiyorum. İş 7 Gün sürecek, bu süreçte adamın soracağı soruları bana tercüme edip söylediklerime göre cevap verecek biri lazım.

    Ücret :

    1000 Kelimeye kadar Tercüme Ücreti 50 TL


    İşi yapabilecekler skype adresim : erkanaranci
  • 02-10-2015, 19:06:18
    #2
    Ne kadar odemeyi dusunuyorsunuz

    Mobil gönderidir.
  • 02-10-2015, 19:41:57
    #3
    okursan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar odemeyi dusunuyorsunuz

    Mobil gönderidir.
    Piyasasını bilmiyorum o yüzden 1000 kelimeye kadar 50 TL diyeyim
  • 02-10-2015, 19:44:01
    #4
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar gerekirse 20-30 TL verecek değilim
    Boyle bir cevap olmaz, yapacaginiz odeme miktarini belirtin ki, kisiler yapilacak is / odeme miktari konusunu kiyaslayip ona gore uygun olup olmadigina karar verip iletisime gecsinler sizinle. Konunuza ucret ekleyin lutfen.
  • 02-10-2015, 19:50:18
    #5
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyle bir cevap olmaz, yapacaginiz odeme miktarini belirtin ki, kisiler yapilacak is / odeme miktari konusunu kiyaslayip ona gore uygun olup olmadigina karar verip iletisime gecsinler sizinle. Konunuza ucret ekleyin lutfen.
    Piyasası'nedir ve adam ne kadar soru soracak bilmiyorum, Minimum fiyat olarak 1k Kelime için 50 TL yazdım uygunmudur ?

    Kelime tercümanlığı yapmayacak, adamın yazdıklarını okuyacak ve kısaca istediği şeyi bana söyleyecek.
  • 02-10-2015, 19:57:53
    #6
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasası'nedir ve adam ne kadar soru soracak bilmiyorum, Minimum fiyat olarak 1k Kelime için 50 TL yazdım uygunmudur ?

    Kelime tercümanlığı yapmayacak, adamın yazdıklarını okuyacak ve kısaca istediği şeyi bana söyleyecek.
    Piyasasi ile ilgili degil, yapilacak is tanimi yapip, odeyeceginiz ureti yazmaniz, kisilerle calistiktan sonra odeme konusunda sorun cikmamasi icindir. Uygun olup olmadigini is oncesi belirlemeniz, ilerideki sorunlari engeller. Isterseniz 1tl yazin sizin bileceginiz is. ama kisi yapacagi isi detaylica bilsin, alacagi ucreti de bilsin ki deger mi degmez mi ona gore sizinle iletisime gecsin. Yoksa ucret konusunda bir kriter mevcut degil, ucret size bagli.
  • 02-10-2015, 20:41:30
    #7
    Detay alabilir miyim

    Mobil gönderidir.