Piyasası'nedir ve adam ne kadar soru soracak bilmiyorum, Minimum fiyat olarak 1k Kelime için 50 TL yazdım uygunmudur ?
Kelime tercümanlığı yapmayacak, adamın yazdıklarını okuyacak ve kısaca istediği şeyi bana söyleyecek.
Piyasasi ile ilgili degil, yapilacak is tanimi yapip, odeyeceginiz ureti yazmaniz, kisilerle calistiktan sonra odeme konusunda sorun cikmamasi icindir. Uygun olup olmadigini is oncesi belirlemeniz, ilerideki sorunlari engeller. Isterseniz 1tl yazin sizin bileceginiz is. ama kisi yapacagi isi detaylica bilsin, alacagi ucreti de bilsin ki deger mi degmez mi ona gore sizinle iletisime gecsin. Yoksa ucret konusunda bir kriter mevcut degil, ucret size bagli.