• 22-03-2015, 15:40:57
    #1
    Edit:

    Herkesi kastetmiyorum fakat eskiden daha farklıydı " logo ticareti ". Şimdi kendini beğenmiş bir çok grafikerle dolu. Yaparım ama 500 Liraya yaparım ama 300 liraya. Alt tarafı basit bir blog logosu yani. Diğerleri de müşterinin ayağına gelmesini bekliyor.

    Kendi sorunumu kendim hallettim, kendim tasarladım.



    İlgilenen herkese teşekkür ederim.

    İyi çalışmalar.
  • 22-03-2015, 15:53:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Kişisel bloğum için logo yaptırmayı planlıyorum.

    Siber Güvenlik ve Teknoloji üzerine bir blog sayfam var. Geçen sene bir arkadaşımıza yaptırmıştım ama değiştirme kararı verdim.

    Nasıl bir tema istiyorum?

    Blog adresim: http://www.emrebudak.com.tr

    Buranın renklerine göre uyumlu bir logo olmalı.

    Adım Soyadım logoda bulunacak. Amblem ya da maskotta olabilir.

    Maksimum bütçe: 25 TL

    Ücretin yarısı iş başında yarısı iş bitiminde verilecektir. Sonra istediğim şeyi bir türlü çıkaramıyorlar çıkarırız diyip.

    Özel mesaj ile ulaşabilirsiniz.

    İyi çalışmalar.
    <Konu dışı>
    Selamlar, sitenizde takip grafiğine tıkladımda, sizin bilginiz dahilindemi açılan klasör?
  • 22-03-2015, 16:01:11
    #3
    Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <Konu dışı>
    Selamlar, sitenizde takip grafiğine tıkladımda, sizin bilginiz dahilindemi açılan klasör?
    Nasıl yani hocam? Nereyi kastediyorsunuz?
  • 22-03-2015, 16:03:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam? Nereyi kastediyorsunuz?
    Sitede altta verdiğim grafiğe tıklarmısınız

  • 22-03-2015, 16:05:14
    #5
    Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede altta verdiğim grafiğe tıklarmısınız

    Evet hocam kendim ayarladım onu
  • 22-03-2015, 21:26:35
    #6
    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-isleri/

    Buradan daha hızlı işinizi halledebilirsiniz.
  • 27-03-2015, 09:18:21
    #7
    Mesele çözülmüştür.

    Teşekkürler.
  • 27-03-2015, 09:35:42
    #8
    Zargana mı o?
    Yada kanatlı dağ keçisi gibi bişey galba.
    Ay yıldız güzel olmuş da o kuyruğu yılan dili gibi olan şey keşke olmasaymış.
    Ellerinize sağlık.
  • 30-03-2015, 11:07:31
    #9
    Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zargana mı o?
    Yada kanatlı dağ keçisi gibi bişey galba.
    Ay yıldız güzel olmuş da o kuyruğu yılan dili gibi olan şey keşke olmasaymış.
    Ellerinize sağlık.
    Hocam öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim

    O hayvan; Unix tabanlı çalışan Backtrack işletim sisteminin logosu. Şimdi az çok bt'ye işim düştüğü için vefa gösteriyim dedim