Edit:

Herkesi kastetmiyorum fakat eskiden daha farklıydı " logo ticareti ". Şimdi kendini beğenmiş bir çok grafikerle dolu. Yaparım ama 500 Liraya yaparım ama 300 liraya. Alt tarafı basit bir blog logosu yani. Diğerleri de müşterinin ayağına gelmesini bekliyor.

Kendi sorunumu kendim hallettim, kendim tasarladım.



İlgilenen herkese teşekkür ederim.

İyi çalışmalar.