• 22-10-2014, 11:33:49
    #1
    10 adet gmail hesabı açtırılacaktır.

    Toplamda 2-3 farklı browser ve ip'lerden açılmasını isteyeceğim. Aynı browserdan 2.yi 3'yü açarken de cache'i silip açılması daha mantıklı olur.

    Hazır açık hesaplar da olabilir.

    Fiyat pm atabilirsiniz, teşekkürler.
  • 22-10-2014, 14:48:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    melihkoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 adet gmail hesabı açtırılacaktır.

    Toplamda 2-3 farklı browser ve ip'lerden açılmasını isteyeceğim. Aynı browserdan 2.yi 3'yü açarken de cache'i silip açılması daha mantıklı olur.

    Hazır açık hesaplar da olabilir.

    Fiyat pm atabilirsiniz, teşekkürler.
    pm gönderildi.