10 adet gmail hesabı açtırılacaktır.
Toplamda 2-3 farklı browser ve ip'lerden açılmasını isteyeceğim. Aynı browserdan 2.yi 3'yü açarken de cache'i silip açılması daha mantıklı olur.
Hazır açık hesaplar da olabilir.
Fiyat pm atabilirsiniz, teşekkürler.