• 25-05-2014, 16:46:35
    #1
    merhaba, bir müsterim site icerigine yazilacak metinleri kagida yazarak teslim ettigi icin 2-3 sayfalik bir metnin bilgisayarda yazilmasi gerekiyor.

    bu da is mi simdi? diyebilirsiniz.

    Türkce karakter sorunuyla ugrasarak yazmaktansa yazdirmayi tercih ediyorum.
  • 25-05-2014, 16:57:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM gönderdim.
  • 25-05-2014, 17:20:01
    #3
    BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, bir müsterim site icerigine yazilacak metinleri kagida yazarak teslim ettigi icin 2-3 sayfalik bir metnin bilgisayarda yazilmasi gerekiyor.

    bu da is mi simdi? diyebilirsiniz.

    Türkce karakter sorunuyla ugrasarak yazmaktansa yazdirmayi tercih ediyorum.
    imzamdaki iletişim bilgilerinden ulaşırsanız işi ayrıntılı şekilde konuşabiliriz.
  • 25-05-2014, 18:08:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 25-05-2014, 23:38:03
    #5
    Pm alabilir miyim hocam?