merhaba, bir müsterim site icerigine yazilacak metinleri kagida yazarak teslim ettigi icin 2-3 sayfalik bir metnin bilgisayarda yazilmasi gerekiyor.
bu da is mi simdi? diyebilirsiniz.
Türkce karakter sorunuyla ugrasarak yazmaktansa yazdirmayi tercih ediyorum.
cok basit yazi isi
4
●241
- 25-05-2014, 16:46:35
- 25-05-2014, 17:20:01imzamdaki iletişim bilgilerinden ulaşırsanız işi ayrıntılı şekilde konuşabiliriz.BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle