merhaba, bir müsterim site icerigine yazilacak metinleri kagida yazarak teslim ettigi icin 2-3 sayfalik bir metnin bilgisayarda yazilmasi gerekiyor.
bu da is mi simdi? diyebilirsiniz.
Türkce karakter sorunuyla ugrasarak yazmaktansa yazdirmayi tercih ediyorum.