• 24-02-2014, 10:19:34
    #1
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Selamlar;
    Bilgisayar şirketim için aşağıdaki özelliklerin olacağı bir script arıyorum.


    Tamir-bakım için bırakılan malzemenin seri numarasını girip kontrol edebileceğimiz;
    Seri numarası girildiğinde müşterinin bilgilerini girebileceğimiz;
    Müşteriye özel giriş alanı oluşturulabilecek. Müşteri bıraktığı işin ne durumda olduğunu ona özel giriş yapacağı alandan kontrol edebilecek. Biz işlemi bittiğinde müşteriye tek tıkla sms gönderebileceğiz. Örnek: şu,şu seri nolu işleminiz tamamlanmıştır. vb.. Gönderen: XXX Bilgisayar gibi.


    Sistemde toplu mail yada toplu sms gönderebilmeliyiz. Bu şekilde kayıt etmiş olduğumuz müşterilerimize tek tuşla kampanya vb.. bilgiler gönderebilmeliyiz.
    Bunun gibi birkaç özellik daha olacak. Kendi alan adımız ve hostingimiz üzerinden çalışacak. Mevcut bir web sitesine de entegre edilebilir.
    Bu işi yapacaklar fiyat ve zaman konusunda bilgi versinler lütfen.
    gsm: 0543 886 2-6 2-9
    İyi Çalışmalar.
  • 24-02-2014, 12:23:14
    #3
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Admin demo görebilirmiyim lütfen. Sms sistemi mevcut mu? yada ekleyebilirmisiniz.
  • 24-02-2014, 12:39:45
    #4
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin demo görebilirmiyim lütfen. Sms sistemi mevcut mu? yada ekleyebilirmisiniz.
    hocam ben satıcı değilim bahsi geçen linkdeki kişi ile görüşün lütfen size yardımcı olamak için paylaşmıştım
  • 24-02-2014, 12:51:33
    #5
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    HaKHaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben satıcı değilim bahsi geçen linkdeki kişi ile görüşün lütfen size yardımcı olamak için paylaşmıştım
    Teşekkürler hocam. Allah razı olsun.
  • 24-02-2014, 12:54:56
    #6
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Allah razı olsun.
    Amin Ecmain
  • 24-02-2014, 13:52:09
    #7
    Rapor !
    Konu yanlış yerde. Burada sadece satış yapılmaktadır.
  • 24-02-2014, 22:29:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu işe başladım ben ? Neredeyse %60 ı bitti

    Ücretsiz script kullanmaya mı karar verdiniz gerçekten ? Şaka gibi ...

    http://prntscr.com/2vitge
    http://prntscr.com/2vitlu
    http://prntscr.com/2vitop
  • 25-02-2014, 09:59:26
    #9
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    BTHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işe başladım ben ? Neredeyse %60 ı bitti

    Ücretsiz script kullanmaya mı karar verdiniz gerçekten ? Şaka gibi ...

    http://prntscr.com/2vitge
    http://prntscr.com/2vitlu
    http://prntscr.com/2vitop


    Ben sizi bekliyorum hocam. Linkteki ücretsiz değil yanılmıyorsam zaten.