BTHN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işe başladım ben ? Neredeyse %60 ı bitti

Ücretsiz script kullanmaya mı karar verdiniz gerçekten ? Şaka gibi ...

http://prntscr.com/2vitge
http://prntscr.com/2vitlu
http://prntscr.com/2vitop


Ben sizi bekliyorum hocam. Linkteki ücretsiz değil yanılmıyorsam zaten.