• 01-12-2013, 23:23:05
    #1
    Arkadaşlar,

    ÇOK RİCA EDİYORUM EĞER İŞİ ZAMANINDA BİTİREMEYECEK ARKADAŞLAR VAR İSE KONU İLE İLGİLENMESİN.
    3 AYDIR BİR İŞ YAPTIRTAMADIM HERKES İŞİ ALIP SONRA NE CEVAP VERİYOR NEDE İŞ BİTİYOR


    Büyük oranda bitmiş olan bir script im var ama işi yapan arkadaşın hastalanması nedeni ile yarım kalandı.
    Wordperss tabanli web sitem için script ve 2 adet bot yazdırmak istiyorum.

    Konu ile alakalı işine saygılı .
    Sitedeki hali hazırdaki sorunları çözebilecek.
    Mantığı hazır olan 2 adet bot yazabilecek.
    (botlar da büyük oranda bitmiştir hatta program ekleme botu çalışmaktadır.)

    - Seo uyumlu .
    - Google güncelleme ve index sorunu yaşamayacak şekilde alt yapıyı oluşturabilecek.
    - Google page speed sorunlarını çözebilecek

    -yok Ben kendi botu mu ve scripti mi kendim uygun fiyata yazarım diyen arkadaşlar ile de çalışabilirim tekliflere açığım.

    Uygun fiyatlı iş yapabilecek ve uzun süreli çalışabileceğim bir arkadaş arıyorum ilgili arkadaşlar skype:mehfame üzerinden yada buradan iletişime geçmelerini rica ediyorum.
  • 02-12-2013, 03:56:32
    #2
    2 ayrı bölüme de konu açmışınız. Dikkatinizi çekerim.
  • 02-12-2013, 08:50:50
    #3
    evet normal şartlarda yasak mı ?
  • 02-12-2013, 10:04:00
    #4
    https://www.r10.net/ilan-panosu/10877...lmektedir.html

    Yukarıdaki linkten R10 üyelerine yazmış olduğum temalar hakkında yorumlara bakabilirsiniz.

    İşimi söz verdiğim gibi vaktiyle en kaliteli şekilde bitiririm içiniz rahat olsun.

    Bot yazımı işine girmiyorum. Bot yazma dışındaki işlerinize talibim. Sizede uyarsa PM atarsınız..

    İyi forumlar..
  • 02-12-2013, 18:15:45
    #5
    EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ilan-panosu/10877...lmektedir.html

    Yukarıdaki linkten R10 üyelerine yazmış olduğum temalar hakkında yorumlara bakabilirsiniz.

    İşimi söz verdiğim gibi vaktiyle en kaliteli şekilde bitiririm içiniz rahat olsun.

    Bot yazımı işine girmiyorum. Bot yazma dışındaki işlerinize talibim. Sizede uyarsa PM atarsınız..

    İyi forumlar..
    Emre Bey ,

    Siz sanırım sadece WP işlerini yapıyorsunuz benim istediğim wp Tabanlı bir sistemi özel yazılı scripte çevirmek.
    Gerçi bir arkadaş ile anlaştık şimdilik konu kapandı gibi
  • 02-12-2013, 20:44:05
    #6
    by_excellent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre Bey ,

    Siz sanırım sadece WP işlerini yapıyorsunuz benim istediğim wp Tabanlı bir sistemi özel yazılı scripte çevirmek.
    Gerçi bir arkadaş ile anlaştık şimdilik konu kapandı gibi
    Tamam hocam pardon ben yanlış anlamışım olayı

    Hayırlı Olsun diyelim o zaman