EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ilan-panosu/10877...lmektedir.html

Yukarıdaki linkten R10 üyelerine yazmış olduğum temalar hakkında yorumlara bakabilirsiniz.

İşimi söz verdiğim gibi vaktiyle en kaliteli şekilde bitiririm içiniz rahat olsun.

Bot yazımı işine girmiyorum. Bot yazma dışındaki işlerinize talibim. Sizede uyarsa PM atarsınız..

İyi forumlar..
Emre Bey ,

Siz sanırım sadece WP işlerini yapıyorsunuz benim istediğim wp Tabanlı bir sistemi özel yazılı scripte çevirmek.
Gerçi bir arkadaş ile anlaştık şimdilik konu kapandı gibi