Bursa Gazcılar'da, Can Mühendislik bünyesinde yer alan tasarimbursa.com sayfası altında hizmetimizi sunduğumuz, web işlerini yürüttüğümüz kısmımızda sürekli çalışmak üzere;
- Tercihen Önlisans - Lisans Mezunu,
- İyi derecede internet okur yazarı,
- Sosyal mecralar ile arası iyi,
- SEO konusunda bilgi sahibi,
- HTML ve CSS ile harikalar yaratabilen,
- Bunları yaparken de PHP ve MySQL ile gerekenleri tamamlayabilecek,
- Görsel tarafı kuvvetli ve grafik programlarını kullanabilen,
(ya da boşver bunların hepsini web tasarım benim işim diyen kendine güvenen herkes ile görüşebiliriz)
Takım arkadaşları arıyoruz.
CV lerinizi iletirken daha önce yapmış olduğunuz kendinizi en iddialı gösterecek, grafik ve web projelerinizi de eklemeyi unutmayınız. CV'lerinizi mail ile atabilirsiniz.
İletişim Bilgileri:
pm
Bursa - Web Tasarım Uzmanı
6
●660
- 09-10-2013, 23:48:10Üyeliği durdurulduBen yapabilirim ancak PHP konusunda sıkıntım olduğu için ne yazık ki yazamıyorunm
Geri kalan hepsi tamam.
- 01-01-2014, 22:42:36Hocam izninizle bir şey soracağım. Neden "web tasarımcı" birinden php & mysql yeteneği bekliyorsunuz ki? Adı üstünde tasarımcı adam tasarımını yapar. Size PSD çizer, HTML/CSS e döker teslim eder. İyi bir web tasarımcı php&mysql bilmek zorunda değildir. Tavsiyem iki işi de bir insana yüklemeye çalışmayın(maaşı yüksek verecekseniz ayrı tabi) gerçekten iyi bir tasarımcı bulup ona tasarım yaptırın. Herkes iyi olduğu işi yapsın. Yazılıma ayrı adam mı alırsınız yoksa freelance mı yaptırırsınız bilmem ama iki işi de bir kişiye yükleyecekseniz ne kadar profesyonel ürünler çıkartabilirsiniz orası kuşkulu. Nice iyi tasarımcılar vardır bu ilanı görüpte PHP&MySQL bilmediği için size başvuruda bulunmayan. Burada kaybeden siz olursunuz.
Amacım kesinlikle baltalamak değildir. Yalnızca önemli bir noktaya değinmek istedim. Dilerseniz yorumumu kaldırabilirim.
Edit : Referanslarınız kısmındaki rastgele bir siteye girdim ve çok basit bi açık denemesi yaptım. Sonucunda veritabanı adınıza eriştim. Sanırım bu siteyi de web tasarımcı birine yaptırdınız hocam. Bu açığı kapatmanızı öneririm. Biraz zorlansa çok daha fazlasına ulaşılabilinir
Bulduğum ad ***l_**** şeklindedir. - 02-01-2014, 00:49:41Üyeliği durduruldumerhaba hepsini yazabilirimAEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 konum https://www.r10.net/is-arayanlar/1174...li-hizmet.html
pmden irtibatageçelim hocam
kolay gelsin hocam.umarım aradığınızı bulursunuz