Merhaba,
eksi sozluk benzeri scripti olan bir websitemiz var ve yeni kullanici kaydi, mevcut kullanicilarin giris islemi gibi seyler nedense calismamaya basladi.
Saniyorum ki; kullanici arayuzu ile php dosyalari arasinda bir enteresanlik var. Cunku yeni kullanici kaydi yapmayi denerken, tum kutucuklari doldurmamiza ragmen bazilarinin bos oldugu uyarisini veriyor. Ama; veritabaninda tum bilgiler duruyor
Scriptimize goz atacak ve problemimizi giderebilecek guvenilir bir arkadas ariyorum
tesekkurler.
PHP problemimizi cozebilecek arkadas araniyor
7
●305
- 29-09-2013, 05:48:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 29-09-2013, 21:31:13script açık kaynak ise script ile birlikte detaylı pm alabilir miyim ?
- 29-09-2013, 23:56:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çözülmediyse pm alabilirim.