Merhaba,

eksi sozluk benzeri scripti olan bir websitemiz var ve yeni kullanici kaydi, mevcut kullanicilarin giris islemi gibi seyler nedense calismamaya basladi.

Saniyorum ki; kullanici arayuzu ile php dosyalari arasinda bir enteresanlik var. Cunku yeni kullanici kaydi yapmayi denerken, tum kutucuklari doldurmamiza ragmen bazilarinin bos oldugu uyarisini veriyor. Ama; veritabaninda tum bilgiler duruyor

Scriptimize goz atacak ve problemimizi giderebilecek guvenilir bir arkadas ariyorum

tesekkurler.