Herkülhost'a eleman arıyorum
19
●1.257
- 15-03-2014, 14:27:49Teşekkür ederiz.OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:27:49 -->-> Daha önceki mesaj 14:25:30 --
CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKadRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dönüşler yapıldı. - 16-03-2014, 00:12:51arkadaşlar alımları durdurdum kısa bir süreliğine olumsuz yorumlar gelmeye başladı çok isteyen olursa bana ulaşabilir teşekkürler
- 16-03-2014, 00:29:07Sizin bu siteden satış yapmanızın durdurulması gerekir.
İnsanlar para verip script yazdıracak, site kuracaklar. Siz bu sitelerin yönetimini 13-20 yaş arası çocuklara vereceksiniz. Üstelik para vermediğiniz herhangi bir iş aktiniz olmayan ve yaş itibarı ile de cezai ehliyet taşımayan çocukları çalıştıracaksınız. Bu çocuklar da milletin scriptlerini veritabanları çalıp wareze atarlarsa, kendileri kullanırlarsa, satarlarsa sorumluluk kime ait olacak? Sizin ne kadar güvenilir olduğunuzu bilmem, ama çalışma şekliniz tamamen güven kırıcı.
Yaptığınız işten para kazanıyorsanuz profesyonel bir çalışma şekli belirleyin. Bedavaya eleman çalıştırmak adına insanların sitelerini riske atmayın. Ayrıca burası iş ilanları alanı. Siz eleman değil para vermeyeceğiniz bir çeşit sunucu editörü arıyorsunuz. - 16-03-2014, 12:07:56O yüzden bu konuyu kaldırmak bile istiyorum artık ya ben böyle bi bakış açısı görmedim doğru hata bende eleman yazmışım ben bu işlere boş boş vakit harcayanlara doğru şekilde kısa ve dolu yoldan öğretmeyi istedim hepsi bu adam 25 yaşında öğrenmemiş internetten araştırıo yanlış öğrenio ben çok dolandırıldım ve kandırıldım bunlardan ders çıkardım bugüne kadarda beni tanıyan birinin bana bu cümleleri kurduğu hiç görmedim , şöyle bişey var internette kimseye güvenemezsin herkese güvenmek risklidir bunu unutmayın ben kimseden bişey istemedim sadece facebook grubumuzda bilgi paylaşımı yapıyoruz aramızda şakalaşıyoruz ama herkesin ortak noktası var anlatabiliyormuyum onlara bişeyler öğretmek ve öğreten bulup onuda aramızda olması ki var benden kat kat iyilerde var grubumuzda amaç bilgilendirmek kimse ***** site kurmuyo bizden ben web tasarım yapmayı hosting domain nedir sunucu nedir öğretmeye çalışıyorum hepsinde hatalar oluo kod hataları vs onlarda sorunu olanlarla çözmeye çalışıyoruz.. Dimi bunların hepsi yanlış ! Kimseye küfür etmiyorum hakarette bulunmuyorum siyaset ve din karıştırmıyorum ki herkesin özgür iradesi var kendi kararı kimsenin sorgulamaya hakkı yok. Ben sunucumdan sağladığım hizmetleri piyasayı ağlatmadan kendi tarzımızda kalitemizde satmaya çalışıyorum ama 1 gıdım ***** iş yapmıyorum.Kendim web tasarımcıyım emek hırsızlığını iyi bilen birisiyim . Başka soru varmıydı ?digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He birde Varsa konu açabilceğim bi kategori taşıyalım. - 16-03-2014, 12:19:20Peki bu kisinin 20 taen elemani varsa, ve bir tane de tecrubesiz genc bir arkadasi yetistirmek istiyorsa, yaptiracagi seyler sadece izle-ogren tarzindaysa ne olacak? Adam firmayi emanet edicem mi diyor? Afedersiniz de karsinizdaki kisinin kafasi o kadar calismiyor mu?digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyor ki tecrubesiz birini ariyorum. Yani hem tecrubesiz birini arayacak altini cize cize, hem firmanin herseyini ona emanet edecek. karsinizdaki kisiyi boyle goruyorsaniz bence ilk siz girin yanina ve birseyler ogrenmeye calisin. En azindan mantik cercevesi icinde degerlendirme yapmayi ogrenirsiniz.