• 19-03-2013, 14:57:58
    #1
    merhaba, proticaret tema galerisinden bir tema aldım, temanin altina yukarı çık fonksiyonu koyulacak, ürün listelemede markalar yok sol blokta o konacak, ürün listemede isme göre fiyata göre konulacak bütçe 20 tl iletişim için pm tşkler.
  • 19-03-2013, 15:12:12
    #2
    Özel mesaj attım hocam.
  • 19-03-2013, 16:08:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm atıldı.
  • 19-03-2013, 17:01:14
    #4
    tekrar aktif
  • 22-03-2013, 14:36:29
    #5
    yeni başlık açmak istemedim ek düzenlemeler gerek yine.
  • 22-03-2013, 19:27:53
    #6
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni başlık açmak istemedim ek düzenlemeler gerek yine.
    Özel mesajla ya da imzadaki site üzerinden bulacağınız mail adresiyle iletişime geçebilirsiniz
  • 26-03-2013, 08:31:18
    #7
    arayış devam ediyor skype kullanan ve online süresi yüksek arkadaşlar tercih sebebidir. sürekli işimiz oluyor.
  • 26-03-2013, 10:38:49
    #8
    {Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayış devam ediyor skype kullanan ve online süresi yüksek arkadaşlar tercih sebebidir. sürekli işimiz oluyor.
    Skype ve online süre aramanızın sebebi nedir. Cidden merak ettim. Bu şekilde ticaret yürütülür mü? E-ticaret platformu işletiyorsunuz, bu konuda yazılımcı ya da tasarımcılar arıyorsunuz ama bunu 90'ların chat sistemiyle yapıyorsunuz.

    Grafik tasarımcılara veya yazılımcılara bu şekilde yaklaşılmasına karşıyım. Yazık ediyorsunuz. Bu tür bir duruma cevap veren yazılımcı ya da tasarımcı olursa ayrıca yazık diyorum.
  • 26-03-2013, 11:21:54
    #9
    foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype ve online süre aramanızın sebebi nedir. Cidden merak ettim. Bu şekilde ticaret yürütülür mü? E-ticaret platformu işletiyorsunuz, bu konuda yazılımcı ya da tasarımcılar arıyorsunuz ama bunu 90'ların chat sistemiyle yapıyorsunuz.

    Grafik tasarımcılara veya yazılımcılara bu şekilde yaklaşılmasına karşıyım. Yazık ediyorsunuz. Bu tür bir duruma cevap veren yazılımcı ya da tasarımcı olursa ayrıca yazık diyorum.
    ben 90 lılarda kaldım malesef. tşkler

    Skype kullanan sürekli iletişimde olabileceğim ve uzun soluklu çalışabileceğim bir arkadaş aranıyor.