foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Skype ve online süre aramanızın sebebi nedir. Cidden merak ettim. Bu şekilde ticaret yürütülür mü? E-ticaret platformu işletiyorsunuz, bu konuda yazılımcı ya da tasarımcılar arıyorsunuz ama bunu 90'ların chat sistemiyle yapıyorsunuz.

Grafik tasarımcılara veya yazılımcılara bu şekilde yaklaşılmasına karşıyım. Yazık ediyorsunuz. Bu tür bir duruma cevap veren yazılımcı ya da tasarımcı olursa ayrıca yazık diyorum.
ben 90 lılarda kaldım malesef. tşkler

Skype kullanan sürekli iletişimde olabileceğim ve uzun soluklu çalışabileceğim bir arkadaş aranıyor.