• 14-08-2024, 17:04:22
    #10
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabadan hırsızlık olayları sıkıntılı dışarıdan eleman işine girmeyin derim.
    Haklısınız hocam uyarı için teşekkür ederim
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam. İşe hakimseniz ( sadece yıkama değil de ) Pasta cila & Boya koruma & Cam filmi Hatta Kaplama olayına girebilirseniz güzel getirisi olur. Şuan da yıkama sadece kira + maaş + ssk + yemek + vergi + su + elektrik + malzeme v.b giderlere bile yeterli gelmiyor. Çok zam geldi elektrik ve su'ya.

    2 kişi yeterli olmaz, En az 3 kişi olmalı.

    Kalabalık yerdeyseniz bu sayı artar bile.

    Hayırlısı olsun şimdiden.
    Hocam pasta cila da var ama işe hakim değiliz maalesef. Devreden kişi sorun yaşamazsınız dedi bir kaç gün de bizle durabileceğini söyledi. Ama tedirginliklerim var bu yönde kimsenin malına zarar vermek istemem kolayca öğrenebilecek miyiz o konuda tereddütüm var

    Kişi sayısını da düşüneceğim teşekkür ederim
  • 15-08-2024, 11:05:23
    #11
    Rica ederim. Yani kaplama ve cam filmi için usta bulup %'li olarak çalışabilirsiniz. Piyasa da genelde % olarak çalışıyorlar.

    Boya koruma & Pasta cila & Seramik gibi araç üzerine uygulanacak işlemler görüntüde kolay ama RİSKLİ. Örneğin boyası incelmiş bir araca işlem uygularken boyayı yakabilirsiniz gibi.

    Bu nedenle ilk etapta bu işe atılmayın, Gerekirse 1 ay gidip başka oto kuaföründe aranızdan birisi çalışarak tecrübe kazansın, İlk işlemleri de kendi araçlarınıza yapın ve tecrübe kazandığınıza emin olduktan sonra girişin.

    Motor yıkama olayına hiç girmeyin 10 yıkamada 1 sorun çıkar ama 9 yıkamanın masrafı gider.
  • 15-08-2024, 11:51:04
    #12
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim. Yani kaplama ve cam filmi için usta bulup %'li olarak çalışabilirsiniz. Piyasa da genelde % olarak çalışıyorlar.

    Boya koruma & Pasta cila & Seramik gibi araç üzerine uygulanacak işlemler görüntüde kolay ama RİSKLİ. Örneğin boyası incelmiş bir araca işlem uygularken boyayı yakabilirsiniz gibi.

    Bu nedenle ilk etapta bu işe atılmayın, Gerekirse 1 ay gidip başka oto kuaföründe aranızdan birisi çalışarak tecrübe kazansın, İlk işlemleri de kendi araçlarınıza yapın ve tecrübe kazandığınıza emin olduktan sonra girişin.

    Motor yıkama olayına hiç girmeyin 10 yıkamada 1 sorun çıkar ama 9 yıkamanın masrafı gider.
    Eyvallah hocam motor yıkamanın böyle riskli olduğunu bilmiyordum söylemeniz iyi oldu.

    pasta cila içinde dediğiniz gibi yakma riskini bende düşünmüştüm o yüzden tedirgindim
  • 15-08-2024, 13:11:11
    #13
    Keyifli nakit akışı olan iş dalı.
    iki ortak olmanız da güzel.

    mekan içinize sindiyse müsaitseniz 1 hafta takılın sizde araba yıkayın analiz edin becerebiliriz derseniz girin.

    denemeden bilemezsiniz.

    Ruhsatı var mı en önemli mesele bu
  • 15-08-2024, 19:45:09
    #14
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyifli nakit akışı olan iş dalı.
    iki ortak olmanız da güzel.

    mekan içinize sindiyse müsaitseniz 1 hafta takılın sizde araba yıkayın analiz edin becerebiliriz derseniz girin.

    denemeden bilemezsiniz.

    Ruhsatı var mı en önemli mesele bu
    Ruhsattan emin değilim sorarım onu da.

    Pasta cila öğrenmesi uygulaması zor işlem mi?
  • 15-08-2024, 21:10:06
    #15
    OmerC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruhsattan emin değilim sorarım onu da.

    Pasta cila öğrenmesi uygulaması zor işlem mi?
    Pasta cila kolay sanayi işi arabayı parlat oldu bitti okey yaparsın.
    Ama detailing yapamazsın gibi düşün

    Düzgün otomobil yıkayarak başlayın gerisi evelallah gelir
    Sonuçta en büyük maliyet işçilik onu siz yapacaksınız
  • 17-08-2024, 15:42:35
    #16
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasta cila kolay sanayi işi arabayı parlat oldu bitti okey yaparsın.
    Ama detailing yapamazsın gibi düşün

    Düzgün otomobil yıkayarak başlayın gerisi evelallah gelir
    Sonuçta en büyük maliyet işçilik onu siz yapacaksınız
    Anladım hocam eyvallah. Aslında sıfırdan kurmayı düşünüyorduk maliyeti çok daha düşük olacaktı ama ruhsat işi sıkıntı binalarda problem çıkarıyormuş