Arabadan hırsızlık olayları sıkıntılı dışarıdan eleman işine girmeyin derim.
Haklısınız hocam uyarı için teşekkür ederim
Aleyküm selam. İşe hakimseniz ( sadece yıkama değil de ) Pasta cila & Boya koruma & Cam filmi Hatta Kaplama olayına girebilirseniz güzel getirisi olur. Şuan da yıkama sadece kira + maaş + ssk + yemek + vergi + su + elektrik + malzeme v.b giderlere bile yeterli gelmiyor. Çok zam geldi elektrik ve su'ya.
2 kişi yeterli olmaz, En az 3 kişi olmalı.
Kalabalık yerdeyseniz bu sayı artar bile.
Hayırlısı olsun şimdiden.
Hocam pasta cila da var ama işe hakim değiliz maalesef. Devreden kişi sorun yaşamazsınız dedi bir kaç gün de bizle durabileceğini söyledi. Ama tedirginliklerim var bu yönde kimsenin malına zarar vermek istemem kolayca öğrenebilecek miyiz o konuda tereddütüm var
Kişi sayısını da düşüneceğim teşekkür ederim