Rica ederim. Yani kaplama ve cam filmi için usta bulup %'li olarak çalışabilirsiniz. Piyasa da genelde % olarak çalışıyorlar.
Boya koruma & Pasta cila & Seramik gibi araç üzerine uygulanacak işlemler görüntüde kolay ama RİSKLİ. Örneğin boyası incelmiş bir araca işlem uygularken boyayı yakabilirsiniz gibi.
Bu nedenle ilk etapta bu işe atılmayın, Gerekirse 1 ay gidip başka oto kuaföründe aranızdan birisi çalışarak tecrübe kazansın, İlk işlemleri de kendi araçlarınıza yapın ve tecrübe kazandığınıza emin olduktan sonra girişin.
Motor yıkama olayına hiç girmeyin

10 yıkamada 1 sorun çıkar ama 9 yıkamanın masrafı gider.
Eyvallah hocam motor yıkamanın böyle riskli olduğunu bilmiyordum söylemeniz iyi oldu.
pasta cila içinde dediğiniz gibi yakma riskini bende düşünmüştüm o yüzden tedirgindim