Selamlar sevgili hocalarım. R10 üzerinden çalışmak istiyorum. Günlük saat 21:00 sonrası olacak şekilde 100tl kazanabileceğim bir iş varmıdır. Saat 21:00a kadar zaten fiziksel olarak çalışıyorum. Amacım bir bilgisayar almak. Kendimi geliştirmek için yani.Ayrıca Üni sınavıda yaklaştı onun içinde lazım. Ek gelir gibi kazansam günlük süper olur.
İş Vermek İsterseniz
05528597735
Bu arada iş istedimde yani böyle yapmakla uğraşmak istemediğini işler vs olabilir.
Teşekkürler ❤️
Hergün 100Tl Kazanabilir miyim?
11
●570
- 27-06-2024, 21:17:59Üyeliği durdurulduHocam ben hala liseye gidiyorum. Gelecek senede üniversite sınavı var. Keşke üniversite sınavının her yıl tekrar yapıldığını bilerek yazsaydın.Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2024, 21:24:30Profilindeki adın ile banka hesabındaki adın uyuşmuyor yanlızEmr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2024, 21:30:00Üyeliği durdurulduHaklısın hesap babamın fakat ben kullanmaktayım. Babamın izni ile. Ben 15 yaşında iken r10 hesabı açılmadığı için babamın hesabını kullanıyordum. Ve bu sürede birçok işlemde gerçekleştirdim. Tradeler yaptım hiçkimse ile bir problem yaşamadım. Şimdi nede böyle birşeyi dert edindiniz anlamadım.Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2024, 21:35:02Benim arkadasın hesabını da bu yüzden kapadılar 😅Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle