• 27-06-2024, 21:11:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar sevgili hocalarım. R10 üzerinden çalışmak istiyorum. Günlük saat 21:00 sonrası olacak şekilde 100tl kazanabileceğim bir iş varmıdır. Saat 21:00a kadar zaten fiziksel olarak çalışıyorum. Amacım bir bilgisayar almak. Kendimi geliştirmek için yani.Ayrıca Üni sınavıda yaklaştı onun içinde lazım. Ek gelir gibi kazansam günlük süper olur.

    İş Vermek İsterseniz
    05528597735



    Bu arada iş istedimde yani böyle yapmakla uğraşmak istemediğini işler vs olabilir.

    Teşekkürler ❤️
  • 27-06-2024, 21:13:31
    #2
    #rez
  • 27-06-2024, 21:15:40
    #3
    silinmiştir.. iyi forumlar
  • 27-06-2024, 21:17:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uni sınavı biteli 1 ay oluyor keşke copy paste yapmasaydın
    Hocam ben hala liseye gidiyorum. Gelecek senede üniversite sınavı var. Keşke üniversite sınavının her yıl tekrar yapıldığını bilerek yazsaydın.
  • 27-06-2024, 21:18:43
    #5
    Yerel rehber hesabı kasıp yorumdan çıkarabilirsiniz günlük 2-3 yorumla o tutarı
  • 27-06-2024, 21:21:52
    #6
    Takip
  • 27-06-2024, 21:24:30
    #7
    Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben hala liseye gidiyorum. Gelecek senede üniversite sınavı var. Keşke üniversite sınavının her yıl tekrar yapıldığını bilerek yazsaydın.
    Profilindeki adın ile banka hesabındaki adın uyuşmuyor yanlız
  • 27-06-2024, 21:30:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilindeki adın ile banka hesabındaki adın uyuşmuyor yanlız
    Haklısın hesap babamın fakat ben kullanmaktayım. Babamın izni ile. Ben 15 yaşında iken r10 hesabı açılmadığı için babamın hesabını kullanıyordum. Ve bu sürede birçok işlemde gerçekleştirdim. Tradeler yaptım hiçkimse ile bir problem yaşamadım. Şimdi nede böyle birşeyi dert edindiniz anlamadım.
  • 27-06-2024, 21:35:02
    #9
    Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın hesap babamın fakat ben kullanmaktayım. Babamın izni ile. Ben 15 yaşında iken r10 hesabı açılmadığı için babamın hesabını kullanıyordum. Ve bu sürede birçok işlemde gerçekleştirdim. Tradeler yaptım hiçkimse ile bir problem yaşamadım. Şimdi nede böyle birşeyi dert edindiniz anlamadım.
    Benim arkadasın hesabını da bu yüzden kapadılar 😅