Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profilindeki adın ile banka hesabındaki adın uyuşmuyor yanlız
Haklısın hesap babamın fakat ben kullanmaktayım. Babamın izni ile. Ben 15 yaşında iken r10 hesabı açılmadığı için babamın hesabını kullanıyordum. Ve bu sürede birçok işlemde gerçekleştirdim. Tradeler yaptım hiçkimse ile bir problem yaşamadım. Şimdi nede böyle birşeyi dert edindiniz anlamadım.