Haklısın hesap babamın fakat ben kullanmaktayım. Babamın izni ile. Ben 15 yaşında iken r10 hesabı açılmadığı için babamın hesabını kullanıyordum. Ve bu sürede birçok işlemde gerçekleştirdim. Tradeler yaptım hiçkimse ile bir problem yaşamadım. Şimdi nede böyle birşeyi dert edindiniz anlamadım.
Benim arkadasın hesabını da bu yüzden kapadılar 😅