• 15-06-2009, 23:06:20
    #28
    Ücretsiz yapılan işlerde itrade almak yasak şikayet edilmeden sildirin.
  • 15-06-2009, 23:56:51
    #29
    Ben kimseden Logo veya Banner yaptım diye iTrade istemedim. iTrade verenler (sağolsunlar) memnun kaldıkları için kendi istekleri ve ısrar üzerine bunu yaptılar. Ben hiç bir zaman işi teslim ettikten sonra Banner istemedim... İlgililere duyurulur...
    KLine arkadaşımdanda özür diliyorum. Haklısın senin sıranı biraz kaydırdık. Ama offline durumuna göre de hareket ettim. Sen offline durumundayken online olanları öne aldım zaman kaybı olmasın diye. Ama şimdi sıra sende
  • 16-06-2009, 01:10:48
    #30
    hocam yapıyorsanız hala benim de film siteme yaparmısınız lütfen.Kolay gelsin iyi çalışmalar.
  • 16-06-2009, 01:14:12
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ustam yapıyormusun hala
  • 16-06-2009, 01:31:00
    #32
    Evet devam ediyorum. P.M atın lütfen
  • 18-06-2009, 16:49:06
    #33
    P.M. attım.
  • 18-06-2009, 16:56:55
    #34
    pm yolladım...saygılarımla