Ben kimseden Logo veya Banner yaptım diye iTrade istemedim. iTrade verenler (sağolsunlar) memnun kaldıkları için kendi istekleri ve ısrar üzerine bunu yaptılar. Ben hiç bir zaman işi teslim ettikten sonra Banner istemedim... İlgililere duyurulur...
KLine arkadaşımdanda özür diliyorum. Haklısın senin sıranı biraz kaydırdık. Ama offline durumuna göre de hareket ettim. Sen offline durumundayken online olanları öne aldım zaman kaybı olmasın diye. Ama şimdi sıra sende