• 07-11-2023, 21:30:22
    #1
    Arkadaşlar merhaba aktif olarak pazaryerlerinde satış yapıyorum boş vaktim olduğundan dolayı İstanbul içinde Station wagon (SW) aracım ile işler yapmak istiyorum. Hizmet için fatura kesebilirim yasal olarak çalışmak istiyorum. Umarım başlıktan dolayı başımada birşey gelmez
  • 07-11-2023, 21:32:02
    #2
    o ne biçim konu başlığı hocam aklım gitti
  • 07-11-2023, 21:32:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam martı uygulamasını kullanabilirsin. TAG çağıranlar çok oluyor.
  • 07-11-2023, 21:32:46
    #4
    hocam, moderatörler bandan döndü hayırlı olsun
  • 07-11-2023, 21:33:47
    #5
    wqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam martı uygulamasını kullanabilirsin. TAG çağıranlar çok oluyor.
    Aman hocam bozar bizi öyle şeyler haberlerde kendimi izlemek istemiyorum
  • 07-11-2023, 21:34:47
    #6
    Sekmeyi kim değiştirdi diye düşündüm bi 10sn
  • 07-11-2023, 21:41:35
    #7
    arkadaşla anydeskten konuyu açar açmaz nasıl başlık bu jksdfkjsd
  • 07-11-2023, 21:43:16
    #8
    Aile ferdinizin odaya girdiği konu Burası r10 arkadaşlar lütfen dikkat çekici başlıkları hep sevmişimdir kullanmışımdır
  • 08-11-2023, 04:17:27
    #9
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ne biçim konu başlığı hocam aklım gitti