Arkadaşlar merhaba aktif olarak pazaryerlerinde satış yapıyorum boş vaktim olduğundan dolayı İstanbul içinde Station wagon (SW) aracım ile işler yapmak istiyorum. Hizmet için fatura kesebilirim yasal olarak çalışmak istiyorum. Umarım başlıktan dolayı başımada birşey gelmez