• 24-01-2023, 00:14:09
    #1
    Merhabalar, son sınıfım ve üniversiteye hazırlanıyorum. Ders kitapları, okul harcamalarım falan falan derken artık ne kadar kıssam da mevcut durumdan bi hayli fazla oluyor. (En azından bana öyle geliyor)

    Bunun için vereceğiniz tabiri caizze amele işleri dahil freelancer işlerinize talibim.
    Makale yazarlığı yaptım, örnek isteyenler için atabilirim.
    Temel seviye C# ve SQL biliyorum.
    Instagram/sosyal medya işine girmek istiyorum fakat yeterli bilgim yok. Yardımcı olucaklar varsa bu sektöre adım atmak istiyorum.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 24-01-2023, 00:16:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar kardeşim. Hakkında hayırlısı olsun.
    Para bugün olmaz yarın olur ama gençlik bir defa oluyor.
    Yaklaşık senin 2 katın yaşındayım. Gençliğinin kıymetini bil.
    İlerde çok ah.. edersin geçip giden zamana..
    Ben gençken bana bunları söyleyenlere gülüp geçiyordum
    Sen de bana gülebilirsin ama geçme.. Sevgiler.
  • 24-01-2023, 00:23:09
    #3
    Yellredd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar kardeşim. Hakkında hayırlısı olsun.
    Para bugün olmaz yarın olur ama gençlik bir defa oluyor.
    Yaklaşık senin 2 katın yaşındayım. Gençliğinin kıymetini bil.
    İlerde çok ah.. edersin geçip giden zamana..
    Ben gençken bana bunları söyleyenlere gülüp geçiyordum
    Sen de bana gülebilirsin ama geçme.. Sevgiler.
    Dayım reelde salmıyonuz zaten bari forumda salın

    Evet gençliğimizin kıymetini biliyoruz senin gençliğinde 1 TL olan doların 20 TL oluşuyla aşırı kıymete biniyoruz.
    Çeyreğin 2.000 TL olması
    Bir simidin 7 TL olması
    En basit sigaranın bile 50 TL oluşu


    Baya iyi biliyoruz gençliğin kıymetini, sizde verdiğiniz oyların kıymetini bilin DD
    • Defineci
    Defineci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2023, 00:24:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dayım reelde salmıyonuz zaten bari forumda salın

    Evet gençliğimizin kıymetini biliyoruz senin gençliğinde 1 TL olan doların 20 TL oluşuyla aşırı kıymete biniyoruz.
    Çeyreğin 2.000 TL olması
    Bir simidin 7 TL olması
    En basit sigaranın bile 50 TL oluşu


    Baya iyi biliyoruz gençliğin kıymetini, sizde verdiğiniz oyların kıymetini bilin DD
    ((((:

    güzel kardeşim ben senden daha koyu anti - malum partiliyim.
    Hatta geçen gün sokak röportajım yayınlandı. Millet ''Silivri soğuktur'' diye dalga geçti kaç gün.
    Ben o anlamda demedim ama neyse işte.. Bu arada dayı olacak yaşta değilim.
    Abi desen neyse. 37 yaşındayım
  • 24-01-2023, 00:49:42
    #5
    Maalesef söylediğiniz sektör artık taşmış durumda, yazılım alanında kendinizi geliştirip freelance takılmanızı öneririm veya remote bir iş.