Başarılar kardeşim. Hakkında hayırlısı olsun.
Para bugün olmaz yarın olur ama gençlik bir defa oluyor.
Yaklaşık senin 2 katın yaşındayım. Gençliğinin kıymetini bil.
İlerde çok ah.. edersin geçip giden zamana..
Ben gençken bana bunları söyleyenlere gülüp geçiyordum
Sen de bana gülebilirsin ama geçme.. Sevgiler.
Dayım reelde salmıyonuz zaten bari forumda salın
Evet gençliğimizin kıymetini biliyoruz senin gençliğinde 1 TL olan doların 20 TL oluşuyla aşırı kıymete biniyoruz.
Çeyreğin 2.000 TL olması
Bir simidin 7 TL olması
En basit sigaranın bile 50 TL oluşu
Baya iyi biliyoruz gençliğin kıymetini, sizde verdiğiniz oyların kıymetini bilin

DD